czwartek, 15 listopada 2012

Zapraszam do ściągania

Zapraszam do ściągania tego programu  kliknij tutaj  Wskazuje on słabe miejsca czołgu w grze
a oto zdjęcia. Ten program jest bardzo przydatny w grze jak już wcześniej wspomniałem wskazuje on słabe punkty w czołgu. Za instalowanie jest bardzo proste wszystkie nacje wypakowujemy w folderze.


Na czołgu pojawiają się słabe punkty to ich oznaczenia. Mam to właśnie zainstalowane na mojej grze jestem bardzo uszczęśliwiony bo mam dużo większe szanse na zadanie wrogowi więcej strat strzelając w różne pola wyznaczone na czołgu. Najlepiej moim zdaniem celować w SILNIK bo może zacząć się palić. Prawie każdy czołg ma jakiś czerwony punkt z przodu należy tam celować bo to są jego słabe punkty.
Bardzo polecam ten mod jest bardzo przydatny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz